WSPÓŁPRACA

Filozofia Smaku istnieje w blogosferze od 2010 roku. To na chwilę obecną prawie 2500 sprawdzonych przepisów kulinarnych i ponad 16 milionów odsłon. Za pośrednictwem bloga staram się pokazać moim czytelnikom, że bez względu na dietę i ograniczenia, można jeść smacznie i zdrowo.

Filozofia Smaku to także miejsce, w którym z dużym zaangażowaniem promuję ideę posiłków w lunchboxach do pracy lub szkoły. Bez wątpienia jedyne takie miejsce w polskiej blogosferze.


WSPÓŁPRACA PR I REKLAMOWA
  1. Wpisy promocyjne (w formie tradycyjnego postu fotografie plus przepis i/lub video)
  2. Recenzje i testy produktów (artykułów spożywczych, sprzętu AGD, gadżetów kuchennych, książek kucharskich i o tematyce okołokulinarnej, produktów związanych z designem i wystrojem wnętrz). Przykładowa realizacja: test sprzętuAGD.
  3. Relacje z imprez, warsztatów kulinarnych, wycieczek
  4. Recenzje restauracji
  5. Konkursy dla czytelników
  6. Bannery reklamowe 
  7. Kampanie w social mediach (Facebook, Instagram)
  8. Prowadzenie warsztatów kulinarnych, w tym warsztatów o tematyce lunchbox/bento (z możliwą prelekcją na jeden z wybranych tematów: Historia i tradycja japońskiego obento lub Estetyzacja codzienności na przykładzie japońskiego obento), warsztatów z zakresu fotografii kulinarnej i stylizacji produktu
KLIENCI



PRZYKŁADOWE REALIZACJE

  • Doctor Brew- wpis promocyjny prezentujący piwa browaru Doctor Brew oraz propozycje ich podania 
  • Kotanyi- przepisy i zdjęcia z lokowaniem przypraw Kotanyi 
  • Tefal- wpisy promocyjne z relacją z warsztatów kulinarnych z marką Tefal, konkurs dla czytelników, przygotowanie  materiałów fotograficznych na potrzeby konkursu na fanpage'u Tefal
  • Woll- testy produktów firmy Woll (patelnie i garnki)
  • Carte d'Or- wpisy promocyjne z lokowaniem produktów marki Carte d'Or (2015-2016)
  • Tartare- przepisy i zdjęcia z lokowaniem produktu oraz filmy z realizacją przepisów
  • Redmond- bardzo szczegółowa i rzetelna recenzja Multicookera firmy Redmond (2015)
  • Somersby- wpisy reklamowe z lokowaniem produktu (2014-2015)

SOCIAL MEDIA

Filozofia Smaku

Facebook- ponad 14 tys. fanów, zasięg tygodniowy 36 tys. 
Instagram- ponad 2,9 tys. obserwujących


Od niedawna prowadzę także drugie konto na Instagramie i Facebooku bezpośrednio powiązane z blogiem, a w całości poświęcone tematyce lunchbox/bento. 

Make bento, not war!

Facebook- ponad 500 obserwujących
Instagram- ponad 1000 obserwujących

Fotografia kulinarna

  1. Sesje z zakresu fotografii kulinarnej wraz ze stylizacją na potrzeby firm, portali internetowych, czasopism, restauracji. Próbkę moich fotografii znajdziesz w zakładce Portfolio fotograficznym
  2. Sprzedaż zdjęć zamieszczonych na blogu
  3. Przygotowuję także fotorelacje z eventów, pokazów, wydarzeń kulinarnych i okołokulinarnych.
  4. Stylizacja żywności i stylizacja produktowa.

Miesięczne statystyki bloga
październik 2016



    Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt na adres mailowy: 
    filozofiasmaku@gmail.com 


    .